بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه نویی: داوران ۸ امتیاز از ما گرفتند

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگار عربی مبنی بر اینکه استقلال سال گذشته قهرمان لیگ ایران شد و به جمع 4 تیم آسیا راه یافت و چه اتفاقی افتاد که به این حال و روز افتاده است، گفت: در این چند روز من به عنوان سرمربی مسائلی را برای خودم رصد می‌کردم که چرا این اتفاقات برای استقلال افتاد. همه قبول دارند که بارسلونا بهترین تیم باشگاهی دنیاست. این تیم در 10 روز اخیر پیکه مدافع تیمش را از دست داد و 3 جام نیز در این 10 روز از دست داد. بارسلونا وقتی بازیکنی پیکه را از دست می‌دهد بازیکن جایگزین او تنها 10 تا 20 درصد با پیکه تفاوت دارد ولی می‌بینیم که بارسلونا 3 جام را در 10 روز از دست می‌دهد.
وی ادامه داد: از بازی مقابل الشباب امارات که سال گذشته انجام دادیم تا این بازی آخرمان مقابل الشباب عربستان 6 بازیکن اصلی‌مان را از دست داده‌ایم. علی حمودی و مجتبی جباری ابتدای فصل رفتند و 4 بازیکن نیز در اواسط فصل از استقلال جدا شدند.
قلعه‌نویی اظهار داشت: سال گذشته در جناح راست با استفاده از خسرو حیدری و علی حمودی زوج‌سازی کردیم، در خط هافبک کار مثلث‌سازی را انجام داده و در خط حمله مکمل‌سازی را انجام دادیم اما امسال همه اینها از بین رفته است. عمده مشکل ما این بود که 4 بازیکن کلیدی‌مان را در این فصل در 5 بازی پشت سر هم در اختیار نداشتیم. این بازیکنان مصدوم بودند و فکر می‌کنم تنها مقابل بوریرام تایلند و فولاد خوزستان همه بازیکنانمان را در اختیار داشتیم.
سرمربی استقلال عنوان کرد: دلیل اصلی مشکلات ما عدم انجام تمرینات بدنسازی پیش از آغاز فصل بود. همین مسئله باعث شد بازیکنانی که به لحاظ بدنی ضعیف بودند دچار مصدومیت شوند. شاید شما تعجب کنید (اشاره به خبرنگار عربی) که ما در خیلی از بازی‌های خودمان تنها 13 بازیکن در اختیار داشتیم.
قلعه‌نویی با بیان اینکه الریان برای تقویت خودش بازیکن 3 میلیون دلاری می‌خرد اما ما در این فصل خالی شدیم، افزود: آیا این مسئله برای شما قابل قبول است تیمی که به جمع 8 تیم برتر آسیا راه یافته تقویت نکرده و به جای آن بازیکنانش از اواسط فصل جدا شوند؟
وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار عربی مبنی بر اینکه دلیل آماده نبودن بازیکنان استقلال در طول فصل به لحاظ بدنی عنوان کرد: از  شما بسیار ممنونم که این سوال را پرسیدید. از بازی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی که به جام جهانی صعود کرد 6 بازیکن ما در اردوی تیم ملی حضور داشتند. پس از صعود تیم ملی به جام جهانی تا روزی که لیگ ایران شروع شود 35 روز زمان داشتیم.
قلعه‌نویی اضافه کرد: در این 35 روز سرمربی تیم ملی که منطقی هم گفته بود خواستار استراحت 20 روزه بازیکنان ملی‌پوش شد. ما پس از این 20 روز تنها دو هفته با انجام تمرینات وارد لیگ شدیم. همین انجام ندادن تمرینات بدنسازی باعث شد بازیکنان از لحاظ بدنی آسیب ببینند.
سرمربی استقلال بار دیگر با اشاره به خبرنگار عربی گفت: در سال 1986 - 87 در لیگ قطر بازی می‌کردم که خبرنگار قطری گفت این موضوع را می‌دانم که شما در قطر بازی می‌کردید و اکنون جزو برترین مربیان آسیا هستید و تعجب می‌کنم که استقلال از سال گذشته به این حال و روز افتاده است.
قلعه‌نویی در این لحظه به خبرنگار قطری گفت: اجازه دهید برای شما خاطره‌ای تعریف کنم. زمانی که سرمربی تیم ملی بودم و به قطر رفته بودیم افشین پیروانی هم حضور داشت که باشگاه السد ماشینی برای ما فرستاد تا ما را به ورزشگاه اختصاصی السد که شبیه ورزشگاه اولدترافورد انگلیس است ببرد. در سالی که برای السد بازی می‌کردم دو جام کسب کرده بودیم پس از اینکه به آن ورزشگاه رسیدیم کار قشنگی انجام دادند و آن دو جام را به ما دادند و پس از گرفتن عکس یادگاری به ما گفتند که شما بنیانگذار باشگاه السد هستید. این فرق نگاه‌ها است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 2 / 1393برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,استقلال,نشست خبری,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com